A A A
 

 

ICOM JTG HP - Konwersja na LPG dla pojazdów  z silnikami bezpośredniego wtrysku.

 

 

  Konwersja silników wtrysku bezpośredniego została zaprojektowana zgodnie z filozofią firmy ICOM, czyli użycie oryginalnego wysokiego ciśnienia w paliwie benzyny umożliwia także zastosowanie alternatywnego paliwa gazowego, i stąd bezpośredni wtrysk paliwa gazowego do cylindra jest możliwy.

 

 

Sercem systemu jest dystrybutor, który umożliwia transportowanie wybranego paliwa do pompy wysokociśnieniowej w zbiorniku.

 

 

W przypadku funkcjonowania pojazdu na LPG, pompa LPG zwiększa jego ciśnienie, którego wartość jest regulowana przez ECU silnika, następnie paliwo poprzez szynę i wtryskiwacze etyliny dostaje się do cylindrów silnika.

 

 

 

Pojazdy z bezpośrednim  wtryskiem paliwa,  przekonwertowane  na system JTG  HP  firmy  ICOM,  rozpoczynają pracę bezpośrednio na paliwie LPG.

 

 

 

Główne komponenty ICOM  JTG HP  to zbiornik zintegrowany z pompą LPG  elektrozworami i elektroniką,   dodatkowa  pompa Etyliny i Dystrybutor LPG / Etylina oraz UCE do konkretnego kodu silnika - modelu i marki pojazdu.

 

 

 

Sposoby funkcjonowania  LPG / ET są zarządzane z ECU  Icom  ręcznie za pomocą przełącznika lub automatycznie np. gdy się w zbiorniku skończy paliwo gazowe.

 

Na gazie funkcjonuje oryginalne ECU pojazdu i nadal zarządza silnikiem tak jakby była dostarczana etylina.

 

Chcemy podkreślić że systemy dystrybuowane przez innych producentów konwersji LPG, w kwestii ciekłego wtrysku gazu korzystają z dodatkowych wtryskiwaczy zamontowanych w kolektorze ssącym. Lecz silnik przekonwertowany w taki sposób nie może być uruchamiany bezpośrednio na paliwie gazowym i także nie ma ciągłego funkcjonowania ponieważ nie posiada ciągłości działania, a w związku z tym ma konieczność częstego przełączania się na etylinę.


Zainteresowane Firmy zapraszamy do współpracy.

 

 

 

Komponent systemu JTG HP w pojeździe MAZDA

Komponent systemu JTG HP w pojeździe MAZDA