Środek czyszczący wraz ze smarem do utrzymywania czystości całego układu zasilania benzyną ołowiową i bezołowiową, w silnikach z systemami

wtryskowymi, a także w silnikach wysokoprężnych najnowszej generacji.

Zalety: środek obecny w zbiorniku paliwa zapobiega i eliminuje duże ilości wody, nieczystości, rdzę, osady parafiny, bakterie i żelatyny. Czyści pierścienie tłokowe i denka tłoków. Przywraca moc i odpowiedź silnika, redukuje zużycie paliwa i emisję gazów (CO, HC, NOX – tlenku węgla, węglowodorów, tlenków azotu), ułatwia zapłon, eliminuje nieregularny bieg jałowy spowodowany ubogim spalaniem, stuk silnika, pozwala na długotrwałą pracę silnika, turbosprężarki i katalizatora.

Dodatek przeciwutleniający i oliwiący o nowej formule, właściwej dla silników

zasilanych benzyną z systemami wtryskowymi, także wysokoprężnych najnowszej generacji.

Zalety: Jest to produkt przeznaczony szczególnie dla pojazdów Euro 4,

zasilanych benzyną i wyposażonych w tłumik z katalizatorem, opracowany w

celu dodania paliwu właściwości przeciwstukowych i przeciwzapalnych, przy

jednoczesnej znaczącej redukcji emisji gazów spalinowych. Naoliwia i

utrzymuje w czystości cały układ zasilania. Ułatwia rozruch silnika, zapobiega tworzeniu się nagarów wewnątrz komory sprężania i na zaworach, redukuje odkładanie się sadzy w rurze wydechowej.

Zastosowanie: Co 20.000 km lub w razie potrzeby zaleca się zastosowanie jednego opakowania o pojemności 300 ml do zbiornika paliwa.

Produkty stosowane w pojazdach napędzanych Benzyną

FUEL SYSTEM CLEANER

Nr kat. 2001

SPECIAL CAT ADDITIVE

Nr kat:     2010

Nr kat:     2005

THROTTLE BODY CLEANER

Środek czyszczący do utrzymania czystości całego układu ssania powietrza, wykonanego z metalu lub masy plastycznej, w silnikach zasilanych benzyną lub gazem, bez doładowania, jak i w silnikach turbo.

Zalety: produkt gwarantuje właściwą dawkę powietrza do odpowiedniego

funkcjonowania silnika. Oczyszcza korpus przepustnicy z osadów oleistych,

siarkowych, nagarów itd. Ułatwia rozruch silnika, eliminuje zjawisko

nieregularnego biegu jałowego czy jałowych momentów podczas

przyspieszania. Redukuje znacząco szkodliwe emisje gazów spalinowych.

Oczyszcza i naoliwia zawory ssące i wydechowe, turbinę (w silnikach

wyposażonych w nią) i zawór VAE. Eliminuje osady w komorze spalania i w zaworze EGR.

Zastosowanie: Zaleca się stosowanie produktu co 20.000 km lub w razie potrzeby.

Nr kat:     2023

ENCRUSTATION REMOVER SPRAY

Usuwa szybko i z dużą mocą złogi smarów oraz inne osady – oczyszcza przepustnicę w gaźniku, obejścia powietrza, tuleje, zwężkę Venturiego.

Usuwa skropliny stałe olejów i opary smarów ze wszystkich elementów układu wtryskowego. Nie wymaga demontażu części, jest kompatybilny z wszystkimi silnikami, jest także bezpieczny w użytkowaniu razem z konwertorami katalitycznymi. Po rozpyleniu na korpus przepustnicy przy pracującym silniku drastycznie redukuje poziom HC-CO [węglowodorów i tlenku węgla].

Zastosowanie: Rozpylić bezpośrednio na części wymagające oczyszczenia i odtłuszczenia.

Cechy charakterystyczne: środek czyszczący wraz ze smarem w sprayu do usuwania nalotu. Jest produktem złożonym z mieszanki mocnych rozpuszczalników, przydatnym do szybkiego, efektywnego i bezpiecznego oczyszczenia i naoliwienia gaźnika, całego układu wtryskowego oraz przepustnicy. Odtłuszcza i czyści gaźnik.

Zastosowanie: w zbiorniku paliwa co 20/30.000 km lub w razie potrzeby

Nie stosować produktu na korpus przepustnicy wykonany z masy  plastycznej. W takim wypadku sięgnąć po  nasz produkt THROTTLE BODY CLEANER  nr kat. 2005.

Nr kat:     2003

 

ENGINE FLUSH

ENGINE FLUSH jest to środek czyszczący wraz ze smarem przeznaczony do układu smarowania dla wszystkich typów silników diesel, benzynowych i zasilanych na gaz.

Zalety: przywraca do optymalnego poziomu ciśnienie oleju, zapobiegając pełzaniu zaworów oraz stukaniu popychaczy hydraulicznych, normalizuje kompresję. Uwalnia pierścienie od tłustych osadów. Drastycznie obniża ilość gazów spalinowych. Rozpuszcza złogi w całym układzie smarowania. Poprawia moc i zrywność silnika. Utrzymuje w czystości nowy olej silnikowy, zapewniając maksymalne naoliwienie w każdej sytuacji. Ułatwia rozruch silnika, gwarantując poprawne i trwałe działanie silnika, turbosprężarki i katalizatora.

Zastosowanie: przed dokonaniem wymiany oleju, dodać zawartość pojemnika środka czyszczącego do ogrzanego oleju silnikowego.

MOTOR OIL SISTEM PLUS

COMPREX OIL SISTEM

CERAMIX OIL

Nr kat:     2015

 

Nr kat:     2035

Nr kat:     2004

 

MOTOR OIL SISTEM PLUS jest to produkt poprawiający właściwości oleju, o działaniu obniżającym zużycie i zapobiegającym stratom.

Zalety: Motor Oil Sistem Plus jest produktem wielofunkcyjnym – znacząco obniża zużycie oleju, podnosząc wskaźniki lepkości, regeneruje i zmiękcza okładziny bloku silnika, poprawiając ich szczelność. Wskazany jest także dla starych samochodów, które spalają olej. Obniża zużycie oleju, dymienie, głośność silnika oraz zużycie paliwa. Ułatwia rozruch silnika, gwarantując poprawne i trwałe działanie silnika, turbosprężarki i katalizatora. Zalecany do wszystkich silników benzynowych, diesel oraz zasilanych na gaz. Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych.

Zastosowanie: dodawać – przy rozgrzanym silniku – jeden pojemnik Motor Oil Sistem Plus na każde 3-4 litry oleju silnikowego.

Zalety: Podnosi moc silnika, obniża zużycie paliwa i oleju, redukuje tarcie oraz zużycie silnika, obniża temperaturę pracy, jak również szumy wewnętrzne silnika. Redukuje emisje szkodliwych substancji.

COMPREX OIL SISTEM jest to produkt wysoce innowacyjny, służący do ochrony silnika. Zawiera mieszankę olejów molekularnych, żywic mikronizowanych, antyoksydantów oraz środków przeciwkorozyjnych.

Zastosowanie: Wymienić olej silnikowy oraz filtr. Dodać na gorąco jedno opakowanie do 6 litrów oleju.

Zalety: Dodany do oleju silnikowego, pozwala żywicom  mikronizowanym na osadzenie się na najbardziej zużytych w wyniku tarcia częściach silnika.

Przywraca wydajność silnika, gwałtownie obniżając zużycie oleju. Olej

silnikowy wzmocniony produktem Ceramix Oil zmniejsza współczynnik tarcia aż do 0,02 (najlepszy olej silnikowy ma współczynnik tarcia na poziomie 0,29). Silnik wzbogacony produktem Ceramix Oil zanotuje wzrost osiągów, redukcję zużycia paliwa, obniżenie temperatury oleju i silnika oraz redukcję głośności.

Jest to produkt opracowany w celu drastycznego obniżenia zużycia oleju i

ochrony silnika. Zawiera żywice mikronizowane i zmiękczacze. Ma działanie o długim trwaniu – 60.000 km.

Zastosowanie: dodać do ciepłego oleju silnikowego pojemnik Ceramix Oil (500 ml na 5/6 litrów oleju, przejechać co najmniej 30 km).

Pole tekstowe: Auto Gaz Holandia
32-086 Węgrzce ul. C-6nr.3,
www.autogazholandia.pl
tel.+48 (12)12 285 73 40 
kontakt@motorsistem.pl
Pole tekstowe: Skontaktuj się z nami:
kontakt@motorsistem.pl
Nr telefonu:
+48 (12)12 285 73 40